Pakket traceren

Track & Trace

Met de orderhistorie van je ReplaceDirect account kun je via Track & Trace je pakket volgen. Kijk bij ‘mijn bestellingen’ als je je product geen moment uit het oog wil verliezen. Of kijk op de site van PostNL. De pakketbezorgers van PostNL bezorgen van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 21.30 uur en op zaterdag van 8.30 tot 18.00 uur. In MijnPakket kun je zien hoe laat je je pakket kunt verwachten. Als jouw zending niet in MijnPakket staat, kun je met behulp van de 3S barcode of de `Niet-thuis-code` je pakket toevoegen. Dit doe je op het tabblad 'Mijn Pakketten'. Heb je geen barcode dan kun je op deze pagina zien tussen welke tijden de pakketbezorger bij jou in de straat is.

Orderbevestiging

Per e-mail ontvang je een orderbevestiging van ReplaceDirect. Hierin staat een link naar de statuspagina van je bestelling. Op deze overzichtspagina is in één oogopslag te zien wanneer je bestelling is bevestigd, wanneer de betaling is ontvangen, het product is ingepakt en het pakket is verzonden.

Statusmails

Voor het gemak sturen wij je bij statuswijzigingen van je order een e-mail. Ook via de orderstatuspagina van je account vind je de meest actuele status van je bestelling.

Orderstatus "verzonden"?

Let op! In bepaalde gevallen wordt de registratie van de verzendstatus bij PostNL pas na 24 uur geactiveerd. Het kan dus gebeuren dat je pakket eerder arriveert dan de tracing-registratie zichtbaar is!

Is je vraag niet beantwoord? Wij informeren je graag per E-mail of per telefoon.
 
Deze website maakt gebruik van cookies
Om het gebruiksgemak van onze website te vergroten, onze diensten persoonlijker en meer op maat te maken en het gebruik van de website te analyseren, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord - Lees meer.