ReplaceDirect en verzekeringsmaatschappijen

Schade aan mobiele apparatuur komt helaas vaak voor. In veel gevallen wordt hiervoor inboedel-, reis of aansprakelijkheidsverzekering ingeschakeld. Vaak wordt er door de verzekeraar besloten het toestel in zijn geheel te vervangen of de dagwaarde uit te keren. En dat terwijl een reparatie vaak vele malen voordeliger is.


 

Verzekering Verzekeraar bespaart geld Verzeker je laptop


Enorme kostenbesparing

Repareren is altijd voordeliger dan vervangen of uitkeren. Verzekeraars kiezen er helaas te vaak voor schade aan mobiele apparatuur niet te laten repareren. Deze schadegevallen belanden vaak tussen wal en schip en dat is zonde. Door duidelijke afspraken met ReplaceDirect te maken kunnen we u helpen veel geld te besparen.


Duidelijke communicatie

Door onze ervaring in het repareren voor verzekeringsmaatschappijen weten we als geen ander hoe we het u makkelijk kunnen maken. Het belangrijkste hierin is communicatie. Hoe staat het met de reparatie? Wat zijn de kosten en wanneer verwachten we het apparaat retour te kunnen sturen? Van vrijwel iedere stap wordt de klant op de hoogte gehouden.


Eenvoudige procedure

Wanneer een verzekerde zich meldt bij uw maatschappij is het eenvoudig de reparatie door ons uit te laten voeren. De verzekerde vult een formulier in en stuurt de reparatie naar ReplaceDirect. Vervolgens heeft u er geen werk meer aan. Dat doen wij voor u. Wanneer de reparatie is uitgevoerd gaat het toestel retour naar de verzekerde. De factuur wordt naar u gestuurd. Uiteraard onder vermelding van het schadenummer.


Fraude

Helaas komt het voor dat er wordt gefraudeerd met schadegevallen. Bij de introductie van een nieuwe iPhone bijvoorbeeld zien we het aantal reparaties van oude(re) modellen stijgen. Men is simpelweg uit op een nieuw mobieltje. ReplaceDirect is alert op het opsporen van fraudegevallen. Indien er twijfels zijn over de schade en toedracht daarvan wordt u als verzekeringsmaatschappij op de hoogte gebracht. Wij wachten op uw bericht tot we overgaan tot reparatie van het apparaat.


Meer informatie

Wenst u meer informatie te ontvangen over diensten voor verzekeringsmaatschappijen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Onze accountmanagers staan u graag te woord.



Referenties

    Aegon Centraal Beheer
Delta Lloyd Meeus Ohra  

Deze website maakt gebruik van cookies
Om het gebruiksgemak van onze website te vergroten, onze diensten persoonlijker en meer op maat te maken en het gebruik van de website te analyseren, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord - Lees meer.