Verzending en bezorgmoment

Om het overzichtelijk te houden tref je hieronder in een schema de bezorgmomenten. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op PostNL of neem contact op met onze klantenservice.


Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Pakket verzonden? Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard biedt PostNL de bezorging als volgt aan:

 
Besteld 1e bezorging   2e bezorging  
Maandag voor 23:00u Dinsdag  08:00 - 18:00u Woensdag 08:00 - 18:00u
Dinsdag voor 23:00u Woensdag  08:00 - 18:00u Donderdag 08:00 - 18:00u
Woensdag voor 23:00u Donderdag  08:00 - 18:00u Vrijdag 08:00 - 18:00u
Donderdag voor 23:00u Vrijdag  08:00 - 18:00u Zaterdag 08:00 - 18:00u
Vrijdag voor 23:00u Zaterdag  08:00 - 18:00u Maandag 08:00 - 18:00u
Zaterdag Maandag 08:00 - 20:00u Dinsdag 08:00 - 20:00u
Zondag voor 17:00u Maandag 08:00 - 20:00u Dinsdag 08:00 - 20:00u

 

Feestdagen

Op onderstaande nationale feestdagen is ons magazijn de gehele dag gesloten. Wanneer je op deze dagen bestelt, wordt jouw bestelling twee dagen daarna bezorgd. Ook wordt er op deze dag zelf niet bezorgd.

  • Nieuwjaarsdag (1 januari)
  • 1e Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 1e Pinksterdag
  • 1e Kerstdag (25 december)
  • 2e Kerstdag (26 december)

 

Op sommige feestdagen zijn we op aangepaste tijden open. Wanneer je op die dagen vóór onderstaande tijden bestelt, heb je jouw bestelling de eerstvolgende werk- of zaterdag binnen.  

  • 2e Paasdag tot 17:00 uur
  • 2e Pinksterdag  tot 17:00 uur
  • Kerstavond (24 december) tot 18:00 uur
  • Oudejaarsdag (31 december) tot 18:00 uur
 

Ben je niet thuis?

Je kunt met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren bieden ze het standaard aan bij de buren. Als de pakketbezorging nog niet lukt, dan ontvang je een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat beter uitkomt.

 

Pakket afhalen

Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je het pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.

 

Geen bezorging bij de buren?

Pakketten onder rembours, of met verhoogde aansprakelijkheid worden uiteraard niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij je aangeboden. Ben je bij een tweede poging ook niet thuis, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

 

Legitimatiebewijs

Vergeet bij het ophalen van het pakketje je legitmatiebewijs niet mee te nemen.

 

Vóór 23.00 uur besteld, morgen in huis

ReplaceDirect biedt je één van de beste bezorgservices op internet. Bestel je op werkdagen voor 23.00 uur en is betaald met creditkaart of iDEAL, dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. 

 

Je betaalt géén verzendkosten vanaf €20

Bij ReplaceDirect betaal je geen verzendkosten vanaf €20 en ook geen betaalkosten wanneer je betaalt via iDEAL, Creditcard, PayPal, bankoverschrijving of op rekening. Bij bestellingen onder €20 brengen wij €1,99 verzendkosten in rekening. Voor een betaling via Acceptgiro brengen wij 1,50 euro kosten in rekening.
Deze website maakt gebruik van cookies
Om het gebruiksgemak van onze website te vergroten, onze diensten persoonlijker en meer op maat te maken en het gebruik van de website te analyseren, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord - Lees meer.