Klachten

Klachten melden via het online formulier

Vervelend dat je een klacht hebt over een van onze producten of diensten. Vul het vragenformulier in en we helpen je graag. Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie.
 

Overige klachten

Is jouw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je deze schriftelijk indienen bij ReplaceDirect. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld data en eventueel bestel- of artikelnummers. Zo kunnen we je het beste helpen. Stuur de klacht onder vermelding van je naam, adres en woonplaats naar:
 

ReplaceDirect
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 114
5740 AC Beek en Donk
Nederland

 

Zodra de brief binnen is sturen we een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvang je binnen zeven kalenderdagen na ontvangstbevestiging.

 

geschillencommissie thuiswinkel

Heb je een klacht die niet opgelost kan worden door ons, dan kun je deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel

Europees online geschillenplatform

U kunt met uw klacht of geschil ook terecht bij het Europees online geschillenplatform. U kunt dit platform hier vinden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. - Privacy- & Cookiestatement en instellingen