ReplaceDirect blijft groeien en werkt aan een nieuw pand

Een steeds groeiend assortiment en een groter team vraagt om een nieuw pand. De ongekende groei van de afgelopen jaren heeft ReplaceDirect marktleider gemaakt in onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. Onlangs opende ReplaceDirect haar derde locatie in Gemert. In 2013 gaat ReplaceDirect deze locaties verlaten voor één splinternieuw pand in Beek en Donk.

Gestart op een zolderkamer, uitgegroeid tot een bloeiend bedrijf met meer dan 100 medewerkers. Voor de gebroeders Verstegen (beide oprichter en eigenaar) is het een droom die werkelijkheid is geworden. Zij hadden nooit gedacht dat de verkoop van laptop accu’s op Marktplaats zou uitgroeien tot een gigantisch assortiment met alles voor je mobiele apparatuur. “Het oprecht leuk vinden om mensen te helpen” dat was, is en zal altijd de gedachte achter ReplaceDirect blijven. Tevreden klanten, daar draait het uiteindelijk om.

Bij een nieuw pand hoort een nieuwe manier van werken. Een duurzame manier van werken, dus geen papier meer! Ook de werkplekken worden flexibel ingericht. Op die manier is er voor ieder project en voor iedere werknemer een geschikte werkplek aanwezig. Om orders nog efficiënter te verwerken wordt er gebruik gemaakt van een hightech depot.

De nieuwe locatie is pal aan de N279 en makkelijk te bereiken voor leveranciers en vervoerder. Er komt een uitgebreide klantenbalie, zodat je jouw bestelde producten direct en makkelijk kunt afhalen.