Meer informatie over de schaarste op Samsung Schermen

Waarom is er een lange levertijd op Samsung smartphone displays?

Samsung displays zijn moeilijk beschikbaar, echter is er de afgelopen twee maanden een wereldwijde schaarste ontstaan. De oorzaak ligt in het feit dat er relatief weinig AMOLED schermen worden geproduceerd. Deze technologie gebruikt Samsung voor veel telefoons, met name voor de populaire Galaxy smartphones. Het succes van de Galaxy S7 en de terugroepactie van de nieuwe Galaxy Note 7 hebben ervoor gezorgd dat er een nog grotere druk is ontstaan op de aanvoer van nieuwe schermen, ook voor andere modellen omdat er in deze periode grote productlanceringen gepland staan van andere fabrikanten die dezelfde technologie gebruiken.

Is er een schaarste op alle Samsung smartphone schermen?

Momenteel is er een tekort op de beeldschermen van Samsung Galaxy Note, Note 2, Note 3, S2, S3, S3 Mini, S4 Mini, S5, S5 Mini, S6, S6 Edge, S7, S7 Edge, Alpha, A5, J5, A7 en een klein aantal Galaxy tablets.

Kan ik wel alvast een bestelling plaatsen?

Jazeker, het is mogelijk om een zogenaamde back-order bestelling te plaatsen, hierbij wordt het artikel voor jou gereserveerd. Je bestelt het product op de reguliere wijze en ontvangt van ons per mail een update wanneer je de levering kunt verwachten. De levertijd die je nu ziet staan bij de Samsung schermen is indicatief en staat niet gelijk aan de daadwerkelijke leverdatum, het is namelijk nog niet zeker hoelang de schaarste zal duren, maar we houden je uiteraard wel via mail op de hoogte van de status van jouw bestelde product.

Ik heb een Samsung display besteld, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De exacte levertijd is vanwege de wereldwijde schaarste moeilijk in te schatten, maar omdat je het product al hebt besteld wordt er wel een reservering in het systeem gezet. We kunnen helaas niet met zekerheid zeggen wanneer we over voldoende voorraad beschikken maar uiteraard zullen we je wel op de hoogte houden wanneer er meer duidelijkheid is over een leverdatum.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard, je kunt jouw bestelling kosteloos annuleren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vergeet daarbij niet je ordernummer te vermelden. Na het verwerken van je annulering, ontvang je van ons ook per mail een bevestiging.

Meer weten?

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]