Hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen over een product of bestelling?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Algemeen

Hoe kan ik betalen?

iDeal
Je rekent je aankoop meteen af en je betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving.

Creditcard
Snel en veilig betalen met de Mastercard of Visa creditcard via een streng beveiligde SSL verbinding. Let op: Er zal een 3-D Secure Check worden uitgevoerd ter identiteitsbevestiging.

Wanneer is mijn bestelling verzonden?

Bestelling die voor 18:00 uur besteld zijn worden dezelfde dag verzonden, mits op voorraad. Mocht je vragen hebben over de status van je bestelling kijk dan op de website van PostNL of neem contact op met onze klantenservice.

Feestdagen
Op onderstaande feestdagen is ons magazijn gesloten. Bestellingen geplaatst op deze data worden de eerstvolgende werkdag verzonden:

  • Nieuwjaarsdag
  • 1e en 2e paasdag
  • 5 Mei (Bevrijdingsdag)
  • Hemelvaartsdag
  • 1e en 2e pinksterdag
  • 24 December (open tot 16:00)
  • 1e en 2e kerstdag
  • 31 december (open tot 16:00)

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf 100 euro betaal je geen verzendkosten. De verzendkosten voor bestellingen onder de 100 euro binnen Nederland zijn 6,95 euro.

Ik wil een klacht indienen

Vervelend dat je een klacht hebt over een van onze producten
of diensten. Door middel van ons contactformulier kun je een klacht
achterlaten. Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie.

Overige klachten
Is jouw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je deze schriftelijk indienen bij ReplaceDirect. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld data en eventueel bestel- of artikelnummers. Zo kunnen we je het beste helpen. Stuur de klacht onder vermelding van je naam, adres en woonplaats naar:

ReplaceDirect
T.a.v. Afdeling klachten
De Voorde 17-19
5807 EZ - Oostrum
Nederland


Zodra de brief binnen is sturen we een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvang je binnen zeven kalenderdagen na ontvangstbevestiging.

Zakelijk afnemer?
Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.

Europees online geschillenplatform
Je kunt met uw klacht of geschil ook terecht bij het Europees online geschillenplatform.