Hoe kunnen we je helpen?

Heb je vragen over een product of bestelling?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Bestellen

Is mijn product op voorraad?

Beschikbaarheid

Direct boven de bestelknop wordt nu de meest actuele beschikbaarheid en levertijd weergegeven. Hierbij zijn een aantal verschillende mogelijkheden.


Op voorraad, 10+ direct leverbaar.

Het product ligt klaar in ons magazijn. Voor 18:00 besteld is dezelfde dag verzonden.

Niet op voorraad, met datum
Product is onderweg naar ons magazijn en wordt vanaf de genoemde datum verzonden

Levertijd X weken
Wanneer jij dit product bestelt bestellen wij het bij onze leverancier. Het product is het aantal genoemde weken later bij ons en wordt dan direct uitgeleverd.

Niet meer bestelbaar

Dit product is helaas niet meer te bestellen. Ter informatie staat dit product nog wel op onze website.

Let op:

Levertijden willen wel eens veranderen. Meestal in je voordeel maar soms ook in je nadeel. Wij kunnen de veranderingen in levertijd helaas niet beïnvloeden. Om je toch van dienst te zijn bieden we je de mogelijkheid om te kiezen voor:

1) Deellevering
2) Een alternatief product (indien mogelijk)
3) Annuleren van de bestelling
4) Bestelling behouden en geduld hebben tot het product binnenkomt 

Hoe bestel ik?

Bestelprocedure

Bij ReplaceDirect kun je makkelijk, snel en betrouwbaar producten bestellen en betalen.

Nog nooit eerder besteld?

Heb je nog nooit eerder besteld? Dan volgen hier een aantal eenvoudige stappen.

Stap 1 - Een bestelling plaatsen

Als je op de button 'bestellen' klikt voeg je het betreffende artikel toe aan het winkelmandje. Er verschijnt dan een pop-up schermpje waar de inhoud van de winkelwagen wordt getoond. Wanneer je op het scherm klikt verdwijnt dit winkelwagentje, of je kunt via de groene knop naar het betalingsscherm gaan, waar je vervolgens kunt afrekenen. 

Stap 2 - De winkelwagen

In de winkelwagen kun je de hoeveelheden van de artikelen nog wijzigen of producten uit de winkelwagen halen. Je kunt ook je bezorgmethode & adres kiezen. Daarna klik je op 'Doorgaan met bestellen'. Wil je nog meer artikelen in de winkelwagen leggen, klik dan op het ReplaceDirect logo in de linkerbovenhoek.
Wil je het aantal van een besteld artikel wijzigen, of een artikel uit je winkelwagen halen, dan kun je dat ook in de winkelwagen doen. Je klikt opnieuw op 'doorgaan met bestellen' om naar stap 2 van de kassaprocedure te gaan.

Op elk moment in de winkelwagen kun je terug naar een vorige stap door op 'terug' te klikken.

Stap 3 - Voer je gegevens in

Op deze pagina vragen we om de standaard contactgegevens. De verplichte velden worden met een sterretje aangegeven. Velden die onjuist zijn ingevuld kleuren rood.
Je kunt hier onder meer aangeven of je de bestelling op een afwijkend adres wil laten afleveren.

Zodra je alle verplichte velden hebt ingevuld kun je doorklikken naar stap 3 via de blauw-groene "bestelling nakijken" knop. Let er wel op dat je bij het invullen van het telefoon nummer geen schuine streep zet.

Stap 4 - Betaalmethode kiezen

Op deze pagina vragen we je hoe je de bestelling wil betalen. De bijbehorende kosten staan eveneens vermeld.
Nadat je de keuze hebt gemaakt klik je op de knop 'doorgaan met betalen'.

Stap 5 - Bestelling afronden

Na voltooiing van de betaling is de bestelling geplaatst en betaald. Bij een juist geplaatste bestelling ontvang je van ReplaceDirect een orderbevestiging in je e-mailbox. Geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Bestelling wijzigen of annuleren?

Een foutje gemaakt tijdens het bestelproces? Dat kan gebeuren, toch? Je kunt het nog makkelijk uit je winkelwagentje halen.

Wanneer het bestelproces al is afgerond kun je het product helaas niet meer wijzigen of annuleren. Zodra je je bestelling ontvangen hebt kun je deze retourneren.

Wat staat er in mijn orderbevestiging?

Je ontvangt direct na het plaatsen van de online bestelling een orderbevestiging per e-mail. Hierin vind je:

 

  1. Het online ordernummer; Dit nummer begint met RDNL, gevolgd door vier cijfers.
  2. De contactgegevens (controleer deze direct om foutieve leveringen te voorkomen).
  3. Producten die je besteld hebt met het totaalbedrag.
  4. Onze gegevens.

Hoe gebruik ik een coupon code?

Kortingscodes

Iedere waardebon (kortingscode, actiecode en dergelijke) die wordt uitgegeven door ReplaceDirect (replacedirect.nl, replacedirect.be, replacedirect.de) is onderhevig aan de onderstaande voorwaarden. Door gebruik te maken van een kortingsbon stem je in met deze voorwaarden:  

 1. Iedere kortingsbon is voorzien van een bepaalde code. Om deze code te kunnen gebruiken plaats je de geselecteerde producten in het winkelwagentje. Op de "winkelwagen-pagina" vul je aan de rechterkant, onder het overzicht van de te kopen producten de code exact in zoals deze vermeld staat op de kortingsbon.

2. Het kan voorkomen dat een kortingsbon gekoppeld is aan een account. In dat geval kan deze code enkel worden gebruikt door de account waarnaar de kortingsbon gestuurd is.

3. De aard en toepassing van een aanbieding vindt je in de uiting waarbij de kortingsbon is verstrekt. Je kunt met deze bon geen korting krijgen op andere producten dan de producten waarvoor de betreffende kortingsbon geldt en die nader zijn omschreven in de uitingen waarin deze code is opgenomen.

4. De kortingsbon is geldig gedurende de bij de bon vermelde geldigheidsduur, met een maximum van één jaar. Na de vervaldatum kan een kortingsbon niet meer worden gebruikt.

5. Kortingsbonnen kunnen enkel tijdens het bestellen van artikelen worden ingezet. Ze kunnen niet met terugwerkende kracht worden ingeleverd of voor openstaande bestellingen worden gebruikt.

6. Kortingsbonnen zijn niet inwisselbaar voor geld.

7. Een kortingsbon wordt eenmalig verstrekt. In geval van verlies (bijvoorbeeld bij het per ongeluk wissen van een e-mail die een coupon bevat) vindt in geen geval vergoeding plaats.

8. Het is niet toegestaan kortingsbonnen te wijzigen of te vervalsen.

9. Iedere vorm van of poging tot fraude of andere niet toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van een kortingsbon ontzegd wordt.

10. Per bestelling kun je maximaal één kortingsbon gebruiken.

11. Een kortingsbon moet in één keer worden besteed. Een eventueel restant komt te vervallen.

12. Een kortingsbon kan een minimum bestelwaarde hebben. Deze minimum bestelwaarde blijft ook geldig na het retourneren van artikelen. Deze waarde wordt bij de couponcode aangegeven.

13. Een kortingsbon kan gekoppeld zijn aan een maximum bestedingsbedrag.

14. Individuele merken of productgroepen kunnen uitgesloten zijn.

15. Kortingsbonnen zijn niet te gebruiken voor software en diensten.

16. Voor alle acties middels een kortingsbon geldt op=op en maximaal 10 artikelen per klant.

17. Heb je vragen of opmerkingen over het gebruik van kortingsbonnen of heb je problemen met inwisselen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik betalen?

iDeal

Je rekent je aankoop meteen af en je betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving

Creditcard

Snel en veilig betalen met de Mastercard of Visa creditcard via een streng beveiligde SSL verbinding. Let op: Er zal een 3-D Secure Check worden uitgevoerd ter identiteitsbevestiging.